Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

mac

wibbitz

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Γυναίκες και κραγιόν: Ο ορισμός της σχέσης από celebrity χείλη!


Τι πιστεύουν οι διάσημοι για το κόκκινο κραγιόν;
Όταν ακούμε κραγιόν, συνήθως έρχεται στο μυαλό μας το κόκκινο κραγιόν! Είναι η πιο σέξι, πιο θηλυκή, πιο vamp, πιο χαρακτηριστική τέλος πάντων εκδοχή του. Ομορφαίνει το πρόσωπό μίας γυναίκας, αλλάξει όλο της το ύφος με ένα πέρασμα και κακά τα ψέμματα την κάνει να νιώθει ακαταμάχητη.

Δεν πρέπει να λείπει από καμία γυναικεία συλλογή καλλυντικών ενώ οι άντρες δηλώνουν πως το λατρεύουν. Δε λείπουν βέβαια και οι ατυχείς στιγμές, αυτές που το λάθος κόκκινο κραγιόν μπορεί να καταστρέψει μία εμφάνιση.... Τι λένε όμως μερικοί από τους πιο γνωστούς celebrities για το θρυλικό κόκκινο κραγιόν;

«Ούτως ή άλλως σε κανέναν δεν πηγαίνει το καφέ κραγιόν!» (Frank Zappa)

«Λατρεύω το κόκκινο κραγιόν. Χρησιμοποιώ το Ruby Woo της MAC—όπως όλοι. Μ΄αρέσει γιατί δεν φεύγει με τα φιλιά. Λένε πως μπορείς να φας και burger! Εμένα μου κάνει!» (Marina Munoz, στυλίστρια)

«Μου αρέσει η διακριτικότητα αλλά μου αρέσει να κρατάω την εικόνα μου τέλεια και το κόκκινο κραγιόν μου αψεγάδιαστο. Ποτέ δεν διασκέδασα με τα φιλιά μπροστά στην κάμερα. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα εκτός από το ότι πασαλείβεσαι με κραγιόν». ( Hedy Lamarr, διάσημη ηθοποιός του παλιού Hollywood)

«Ομορφιά για μένα σημαίνει να αισθάνεσαι άνετα με τον εαυτό σου. Είτε αυτό... είτε ένα δυνατό κόκκινο κραγιόν!» (Gwyneth Paltrow)

«Με κάνει να νιώθω ζωντανή» (Fan Bing Bing, ηθοποιός του Κινέζικου κινηματογράφου)

«Πάντα προσπαθούσα να δείχνω όμορφη και θηλυκή ακόμη και στις χειρότερες τραγωδίες και κρίσεις. Δεν υπάρχει λόγος να προσθέτεις μιζέρια στον κόσμο με το να δείχνεις μίζερος ο ίδιος. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου. Για αυτό πάντα βάφομαι και φοράω κοσμήματα στη ζούγκλα. Τίποτα υπερβολικό. Ίσως ένα χρυσό βραχιόλι ή σκουλαρίκια, ένα κόκκινο κραγιόν και λίγο άρωμα. Ό, τι χρειάζεται μια γυναίκα για να δείξει ότι δεν χάνει τον αυτοσεβασμό της». ( Elizabeth Gilbert, συγγραφέας του Eat Pray Love)

«Η γυναίκα που δεν φορά κραγιόν και δη κόκκινο αισθάνεται γυμνή δημόσια. Εκτός και αν δουλεύει σε αγρόκτημα». (Max Factor Jr.)

«Εμένα δεν με απασχολεί το κόκκινο. Θέλω να πω στο θέμα του κραγιόν το πιο σημαντικό είναι να αποδεχτείς το σημείο που αποφάσισε ο θεός ότι τελειώνουν τα χείλη σου και όχι το χρώμα!» (Jerry Seinfeld, Διάσημος κωμικός)

«Γεννήθηκα με κόκκινο κραγιόν»! (Rose McGowan)

«Πιστεύω στο manicure. Πιστεύω στο να ντύνεσαι επίσημα. Πιστεύω στην καλοπέραση και στο κόκκινο κραγιόν. Πιστεύω στο ροζ. Πιστεύω πως τα ευτυχισμένα κορίτσια είναι τα πιο όμορφα κορίτσια. Πιστεύω ότι αύριο είναι μία καινούρια μέρα και... πιστεύω στα θαύματα» (Audrey Hepburn)

«Κόκκινο είναι το πάθος. Κόκκινη είναι η αγάπη. Κόκκινος είναι ο έρωτας. Κόκκινο είναι το αίμα. Κόκκινη βλέπω τη ζωή. Κόκκινα θέλω να είναι τα χείλη μου! Χρησιμοποιώ μάλιστα 5 διαφορετικά κόκκινα κραγιόν για να φτιάξω το δικό μου κόκκινο.» (Marilyn Monroe)
queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μην γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλια θα σβήνονται άμεσα.

http://www.greeklish-to-greek.gr/ Για όσους δεν ξέρουν να γράφουν!
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση!!!