Μετάφραση

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

mac

wibbitz

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Η συγκλονιστική ιστορία της Κανέλας (Του σκύλου μου)

ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΚΥΛΑΚΙ Η ΚΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΡΩΤΑΕΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ!
Πριν απο λίγες μέρες εγω και η οικογένειά μου αποφασίσαμε να πάρουμε ενα σκύλο για να μας προστατεύει.
Ετσι ψάξαμε να βρούμε ένα σκύλο στο διαδύκτιο.
Ψάξαμε πολλές μέρες και καταλήξαμε στην φιλοζωική Λαγκαδά.Τελικά βρήκαμε ενα αξιολάτρευτο κουταβάκι την Κανελα,όνομα και πράγμα.
Ετσι ξεκινήσαμε απο Θεσσαλονίκη για τον Λαγκαδά όπου βρισκόταν η Κανελα.
Μας υποδεχθηκε η κ. Κ. Μαρια  και η οικογένειά της.
Οταν ειδα την Κανελα με ενα υφος ναζιάρικο ξετρελάθηκα.
Αυτή πηδηξε στην αγκαλιά μου και άρχισε να με γλυφει.Είναι τόσο αξιολάτρευτη αλλά και ξεχωριστη...
Αμέσως μετα αρχισε να μας λεει για την ιστορία της Κανέλας και τον αγωνα για να κρατηθεί στη ζωη.
''Η Κανέλα όταν ηταν λιγο ημερών ειχε πεταχτει στα σκουπιδια,πιθανώς απο τον ιδιοκτητη της.
Για πολλες μέρες ετρωγε απο τα σκουπίδια και εκλαιγε.
Πιθανώς την χτυπούσανε με σκούπες,γιατί τις φοβάται πάρα πολυ...Η Κανελα φοβαται τις σκούπες(Όταν βλέπει τους υπάλληλους του Δήμου καθαριότητας) και γαυγίζει πολύ!
Μαλλον μια μερα που πεινουσε παρα πολυ πρέπει να εφαγε φολα.Τελικα την βρηκαν μισοπεθαμένη και με γαστρεντερίτιδα σε μεγάλο βαθμό λιγο πιο εξω απο το Λαγκάδα.Την ειχαν με ορό στην Φιλοζωικη λαγκάδα για αρκετές μέρες.Ήταν μισοπεθαμένη...
Η Κανέλα όμως έχει ψυχή και όρεξη για ζωή και κατάφερε να σταθεί στα πόδια της!!!
''Ετσι η οικογένεια μου και εγω την υιοθετησαμε και την πηραμε στην Θεσσαλονικη για να της δώσουμε όλη την αγάπη που της αξίζει!
Ήδη αρχισε να συνηθιζει το καινουργιο της σπιτι και είναι πολύ ευτυχισμένη!!!
Θα ηθελα να πω κατι πολυ σημαντικο στους ανθρωπους που βαζουνε φολες στις πολεις:
ΑΜΑ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΖΩΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ...ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!
Για παράδειγμα η Κανελα αυτο το κουταβακι τωρα ειναι 7 μηνων και υγειεστατο και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ!!!
Δεν θα αφήσω ποτέ να πάθει τίποτα η μικρή κανελίτσα,γιατί τώρα το προσέχω ΕΓΩ!!!




1 σχόλιο:

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μην γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλια θα σβήνονται άμεσα.

http://www.greeklish-to-greek.gr/ Για όσους δεν ξέρουν να γράφουν!
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση!!!